رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان کرمانشاه از تخریب سه آمبولانس در اغتشاشات اخیر توسط تروریستها خبرداد.
مسعود قلعهسفیدی در گفتوگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار کرد: در جریان اتفاقات اخیر در کرمانشاه سه دستگاه آمبولانس در استان کرمانشاه تخریب شد.
وی عنوان کرد: این آمبولانسها در پایگاه دولت آباد و مسکن کرمانشاه و در پایگاه یک شهری اسلام آباد غرب در حال خدمترسانی بودند که بدنه آنها براثر اصابت سنگ به شدت آسیب دید.
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان کرمانشاه گفت: متأسفانه 470 میلیون تومان به این آمبولانسها خسارت وارد شده است.
انتهای پیام/
معاون استاندار کرمانشاه از کشف و جمعآوی 1433 دستگاه ماینر از 213 مزرعه از ابتدای امسال خبرداد.
نماینده ولیفقیه در جمعیت هلالاحمر گفت: اتحاد ملت و رهبری عامل ماندگاری و اقتدار جمهوری اسلامی است.
42 طرح صنعتی کرمانشاه با سرمایهگذاری 4200 میلیارد تومان و اشتغالزایی 1249 نفر امروز افتتاح شد.
جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار وحیدی: شهیده ملینا اسدی سند جنایات اسرائیل و آمریکاست.
Δ
آفرین بر شما ....