مسعود منصور در بازدید از پژوهشکده استاندارد خوزستان گفت: فناوری نوین و تسریع در رسیدگی به پروندهها ضروری است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، مسعود منصور، معاون توسعه مدیریت، امور حقوقی و مجلس سازمان ملی استاندارد ایران ضمن بازدید از پژوهشکده منطقهای سازمان ملی استاندارد در خوزستان، از زحمات کارکنان این مجموعه قدردانی کرد و بر لزوم بهروزرسانی دانش کارشناسان، استفاده از فناوریهای نوین در فرآیندهای نظارتی و تسریع در رسیدگی به پروندهها برای حمایت از تولیدکنندگان و ارتقای کیفیت محصولات داخلی تاکید نمود.
وی هدف از حضور در پژوهشکده مذکور، بررسی ظرفیتها و فعالیتها عنوان کرد و در این خصوص اظهار کرد: آخرین وضعیت امکانات، تجهیزات آزمایشگاهی، طرحهای پژوهشی و زمینههای توسعه همکاریهای علمی و فنی در این بازدید بررسی شد.
وی همچنین با اشاره به ضرورت تأمین نیازها افزود: رفع نیازهای تجهیزاتی و ظرفیتهای موجود در راستای ارتقای کیفیت خدمات استاندارد بسیار ضروری است.
معاون توسعه مدیریت، امور حقوقی و مجلس سازمان ملی استاندارد ایران، در ادامه بر جایگاه پژوهشکدههای منطقهای در پشتیبانی علمی از فرآیندهای استانداردسازی تأکید کرد و گفت: کنترل کیفیت و توسعه زیرساختهای فنی استان بسیار اهمیت دارد.
منصور در پایان خاطرنشان کرد: این بازدید در راستای سیاستهای سازمان ملی استاندارد ایران برای تقویت زیرساختهای تخصصی، حمایت از فعالیتهای علمی و پژوهشی و ارتقای سطح کیفی خدمات در استان صورت گرفت.
انتهای پیام/
امام جمعه اهواز گفت: مساجد به عنوان پایگاههای دینی و مردمی، باید پیشگامان عرصه صرفهجویی در مصرف برق باشند.
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با تأکید بر اهمیت سنجش نوآموزان،ازخانوادههاخواست به پایگاههای سنجش مراجعه کنند.
شهرداری اهواز با اشاره به احیا سهمیه قیر شهرداری پس از 3 سال وقفه گفت:توسعه مناطق کمبرخوردار در اولویت است.
دقایقی پیش شرکت پتروشیمی کارون ماهشهر مورد تهاجم هوایی و اصابت پرتابه های دشمن صهیونیستی قرار گرفت.
Δ
آفرین بر شما ....