مدیر جهاد کشاورزی بندرعباس از پایان برداشت گندم در بخش تخت خبر داد و گفت: امسال 220 تن محصول برداشت شد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بندرعباس از پایان عملیات برداشت گندم در بخش تخت خبر داد و گفت: در سال زراعی جاری، 220 تن گندم از سطح 100 هکتار اراضی زیر کشت این منطقه برداشت شده است.
سلمان انصاری اظهار داشت: عملیات برداشت گندم در بخش تخت که از اواخر فروردینماه آغاز شده بود، با تلاش کشاورزان منطقه و نظارت فنی کارشناسان جهاد کشاورزی به پایان رسید.
وی افزود: از مجموع 100 هکتار اراضی زیر کشت گندم در این بخش، بیش از 220 تن محصول برداشت شد که برای تأمین نیازهای منطقه به مراکز خرید فعال در سطح شهرستان تحویل داده شده است.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بندرعباس با اشاره به ارقام کشتشده در این منطقه تصریح کرد: با توجه به شرایط آبوهوایی و اقلیمی بخش تخت، عمده اراضی زیر کشت به رقم «چمران 2» اختصاص یافت که عملکرد مناسبی در این فصل زراعی از خود نشان داد.
انصاری خاطرنشان کرد: توسعه ارقام سازگار با شرایط اقلیمی منطقه و بهرهگیری از توصیههای فنی کارشناسان، نقش مهمی در افزایش بهرهوری و بهبود عملکرد مزارع گندم شهرستان داشته است.
انتهای پیام/864
همزمان با فرا رسیدن تاسوعای حسینی، مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان در جوار ساحل خلیج فارس برگزار شد.
نخستین آشپزخانه از 125 آشپزخانه پویش اطعام و احسان حسینی با حضور نماینده ولیفقیه در هرمزگان افتتاح شد.
نماینده ولیفقیه در هرمزگان مبلغان دینی را مسئول اقامه فرهنگ عاشورا و پرچمداران جهاد تبیین دانست.
معاون آموزشی وزارت علوم از طراحی جایزه مسیر میناب و اجرای طرح بورسیه ویژه خبر داد.
Δ
آفرین بر شما ....