ادارهکل اطلاعات فارس از شناسایی و متلاشی شدن یک شبکه آموزشدیده وابسته به گروهکهای معاند خارجی خبر داد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، با همت و هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات فارس یک شبکه آموزش دیده متشکل از عناصر آشوبگر و تروریستی که تحت پشتیبانی گروهکهای معاند خارجی فعالیت میکرد، پیش از هرگونه اقدام تروریستی در استان فارس شناسایی و متلاشی شد.
در این عملیات 15 نفر از اعضای این شبکه آموزش دیده که در اغتشاشات گذشته نیز فعال بودند، شناسایی و دستگیر شدند.
این افراد در قالب 2 هسته سازمان یافته و در ارتباط با گروهک نوپدید تروریستی فعالیت داشتند و در ایام جنگ رمضان به قصد برهم زدن امنیت و حمایت از رژیم صهیونیستی نقشه توطئه و ترور جمعی از شهروندان را طراحی کرده بودند.
در جریان عملیات دستگیری و بازرسی صورت گرفته از این افراد مقادیری سلاح و مهمات، ابزارهای خرابکاری برای هدف قرار دادن اماکن دولتی و تجمعات مردمی کشف و ضبط شد که نشان از عمق توطئه این شبکه برای ایجاد ناامنی گسترده دارد. از جمله موارد مکشوفه میتوان به 5 قبضه سلاح، 61 فشنگ جنگی و 5 دستگاه استارلینک اشاره کرد.
به عموم هموطنان اطمینان داده میشود که سربازان گمنام امام زمان (عج) با هوشیاری کامل و اشراف اطلاعاتی هرگونه تحرک مزدوران را با قاطعیت در نطفه خنثی کرده و اجازه نخواهد داد آرامش عمومی دستخوش نقشههای تروریستی دشمنان شود.
انتهای پیام/424/
شهردار شیراز از آمادگی کامل مدیریت شهری برای پشتیبانی از مراسم محرم و صفر خبر داد.
مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس از صدور 56 هزار و 921 سند مالکیت تکبرگ در استان از ابتدای سال جاری خبر داد.
رئیس سازمان بهزیستی کشور از راهاندازی مراکز جدید شبانهروزی و روزانه اوتیسم در شیراز خبر داد.
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان بهزیستی کشور از صدور مجوز برای بیش از 20 هزار مؤسسه خبر داد
Δ
آفرین بر شما ....