معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: امتحانات پایاندوره دانشآموزان بهصورت غیرحضوری برگزار میشود.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، فتاح محمدی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت ارتقای کیفیت علمی در نظام آموزش عمومی و ضرورت بسترسازی برای آن، اظهار کرد: رئیس جمهور طرح ملی توسعه عدالت آموزشی را مطرح کردند که در این راستا پیشرفتهای قابلتوجهی در سطح کشور و استان حاصل شده است.
وی عنوان کرد: استان ما در حال حاضر در زمینه ساختوساز فضاهای آموزشی، بیش از 13 درصد از میانگین کشوری جلوتر است و با پیگیریهای مستمر استاندار، برنامههایی در دست اجراست که امیدواریم تا پایان سال 1405، مشکلات موجود در این حوزه تا حد زیادی برطرف شود.
محمدی در خصوص چالشهای ناشی از تغییر شیوههای آموزشی ابراز کرد: با توجه به شرایط ویژه (ناامنی)، بهمنظور حفظ جان دانشآموزان، آموزشهای حضوری در مدارس و دانشگاهها تعطیل و بهصورت مجازی پیگیری شد که این امر در افت کیفیت آموزش بیتأثیر نبوده است.
وی با اشاره به تصمیمات اتخاذشده در خصوص نحوه برگزاری امتحانات خاطرنشان کرد: اگرچه در ابتدا مقرر شده بود امتحانات دورههای متوسطه بهصورت حضوری برگزار شود تا افت تحصیلی ناشی از آموزش مجازی جبران گردد، اما با دریافت بازخوردهای والدین و دانشآموزان مبنی بر عدم آمادگی کافی برای آزمون حضوری، و همچنین با الگوبرداری از رویه دیگر استانها در جهت رعایت انصاف، تصمیم نهایی بر این شد که امتحانات پایاندوره در استان ما نیز بهصورت غیرحضوری برگزار شود.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: آموزش و یادگیری، زیربنای پیشرفت و مهمترین عامل توسعه کشور است و اگر آموزش بهصورت غیرحضوری دنبال میشود، دانشآموزان باید با جدیت بیشتری برای آینده خود سرمایهگذاری کنند تا این خلأ آموزشی به بهترین شکل مدیریت شود.
انتهای پیام/
فرماندار کهگیلویه در دوشنبههای مردمی به مطالبات مردم در حوزههای اشتغال، تسهیلات و مسکن ملی رسیدگی کرد.
همزمانی شلیک موشکهای ایران با فریادهای مردم در نودونهمین شب، خیابان جمهوری یاسوج را صحنه شادی کرد.
مدیرکل ارتباطات کهگیلویه و بویراحمد گفت: اجرای پروژههای جدید، گام بلندی برای شتاببخشی به توسعه دیجیتال است.
امام جمعه یاسوج گفت:دشمن با ایجاد تردید و اختلاف میان مردم ومسئولان به دنبال ضربه زدن به مسیر پیشرفت ایران است
Δ
آفرین بر شما ....