مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از برگزاری امتحانات مدارس استان به صورت غیر حضوری خبر داد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، محمدرضا فرحبخش، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از برگزاری امتحانات مدارس استان به صورت غیر حضوری خبر داد و گفت: علیرغم آمادگی کامل زیرساختی و برنامهریزی دقیق برای میزبانی از فرزندان عزیزمان در مدارس، با بررسی دقیق آخرین وضعیت ارزشیابی نوبت دوم در سایر استانهای کشور و به منظور هماهنگی و وحدت رویه در نوع ارزشیابی با استانهای دارای شرایط مشابه و حفظ آرامش روانی دانش آموزان و خانواده های محترم، تمامی امتحانات پایانی نوبت دوم دانش آموزان در دورههای متوسطه اول، دوم نظری و هنرستانها به صورت غیرحضوری و در دوره ابتدایی به صورت کیفی-توصیفی و غیر حضوری برگزار خواهد شد.
وی افزود: برگزاری امتحانات نهایی پایههای یازدهم و دوازدهم متوسطه نظری پس از عادی شدن شرایط کشور و توسط وزارت آموزش و پرورش تعیین خواهد شد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان تاکید کرد: مدیران مدارس موظف به اجرای دقیق دستورالعمل و اطلاعیههای ابلاغی میباشند و اجرای سلیقهای امتحانات نوبت دوم خارج از ضوابط ابلاغی، تخلف محسوب میشود.
انتهای پیام/511/
سخنگوی علوم پزشکی کرمان با اشاره به فعالیت پشه آئدس در برخی مناطق گفت: مورد بومی تب دنگی در کرمان نداریم.
سرپرست صمت جنوب کرمان گفت: بیش از 900 قالیباف در جنوب کرمان شناسایی شده اما 200نفر تحت پوشش بیمه قرار دارند.
نام شهید سلامی برای مردم کرمان رنگی متفاوت دارد؛ فرماندهای که برای مردم پایتخت مقاومت از اقتدار گفت و از عشق.
معاون غذا و داروی علوم پزشکی کرمان از رفع تدریجی کمبود 80 قلم داروی ضروری تا پایان خردادماه خبر داد.
Δ
آفرین بر شما ....