مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از برگزاری امتحانات مدارس استان به صورت غیر حضوری خبر داد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، محمدرضا فرحبخش، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از برگزاری امتحانات مدارس استان به صورت غیر حضوری خبر داد و گفت: علیرغم آمادگی کامل زیرساختی و برنامهریزی دقیق برای میزبانی از فرزندان عزیزمان در مدارس، با بررسی دقیق آخرین وضعیت ارزشیابی نوبت دوم در سایر استانهای کشور و به منظور هماهنگی و وحدت رویه در نوع ارزشیابی با استانهای دارای شرایط مشابه و حفظ آرامش روانی دانش آموزان و خانواده های محترم، تمامی امتحانات پایانی نوبت دوم دانش آموزان در دورههای متوسطه اول، دوم نظری و هنرستانها به صورت غیرحضوری و در دوره ابتدایی به صورت کیفی-توصیفی و غیر حضوری برگزار خواهد شد.
وی افزود: برگزاری امتحانات نهایی پایههای یازدهم و دوازدهم متوسطه نظری پس از عادی شدن شرایط کشور و توسط وزارت آموزش و پرورش تعیین خواهد شد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان تاکید کرد: مدیران مدارس موظف به اجرای دقیق دستورالعمل و اطلاعیههای ابلاغی میباشند و اجرای سلیقهای امتحانات نوبت دوم خارج از ضوابط ابلاغی، تخلف محسوب میشود.
انتهای پیام/511/
روایت 12شب سوگواره ملی تعزیه دهزیار در مستند «مجلس ناتمام» به تهیهکنندگی علی خاتمی از شبکه کرمان پخش میشود.
معاون وزیر راه از اجرای حدود 8 هزار میلیارد تومان پروژه راهسازی و آغاز پروژههای جدید در استان کرمان خبر داد.
مدیرکل ثبت اسناد استان کرمان از کاهش 800 فقرهای طلاق و ثبت بیش از 18 هزار ازدواج در استان خبر داد.
رئیس کل دادگستری استان کرمان آخرین جزئیات اموال توقیفی عناصر نفوذی و جاسوسان در کرمان را اعلام کرد.
Δ
آفرین بر شما ....