مسئول ستاد مناسبتهای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ورامین از برنامههای 14 و 15 خرداد خبر داد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از ورامین، سید محمدحسن محمودی، مسئول ستاد مراسم و مناسبتهای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین در حاشیه جلسه ستاد 14 و 15 خرداد با تشریح برنامههای پیشبینی شده، اظهار کرد: طی سالهای گذشته برنامهریزیهای مناسبی برای گرامیداشت این ایام در شهرستان ورامین انجام شده و امسال نیز با همکاری اعضای ستاد، برنامههای متنوعی تدارک دیده شده است.
وی افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد بزرگداشت 14 و 15 خرداد از برنامههای جمعی و مردمی استقبال میکند و از هر طرح و برنامه نو که در دشت ورامین برنامهریزی شود حمایت خواهد شد.
محمودی با اشاره به برگزاری راهپیمایی یومالله 15 خرداد در ورامین گفت: این راهپیمایی روز جمعه 15 خرداد ساعت 10 صبح از میدان امام حسین(ع) به سمت میدان امام خمینی(ره) برگزار میشود.
وی همچنین با اشاره به نقش تاریخی روستاهای محمدآباد عربها و جعفرآباد اخوان در قیام 15 خرداد خاطرنشان کرد: مراسم بزرگداشت شهدای این قیام در این دو روستا با محوریت شهدای این مناطق به صورت تجمع شبانه و میدانی برگزار خواهد شد.
مسئول ستاد مراسم و مناسبتهای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در مسجد رضویه، تجلیل از خانواده شهدا و راویان قیام 15 خرداد، اجرای تئاتر خیابانی، برگزاری نمایشگاه اسناد و تصاویر قیام 15 خرداد و نصب المانهای فرهنگی در سطح شهر را از دیگر برنامههای این ایام عنوان کرد.
وی ادامه داد: برگزاری محافل انس با قرآن کریم، مسابقات فرهنگی و قرآنی، پخش فیلمهای مرتبط با قیام 15 خرداد، مسابقات ورزشی جام 15 خرداد و غدیر، جشنواره فرهنگی خرداد و محفل ادبی «روایت آفتاب» نیز در این ایام برگزار خواهد شد.
محمودی در پایان خاطرنشان کرد: برنامههای بزرگداشت 14 و 15 خرداد در حال جمعبندی است و احتمال اضافه شدن برنامههای دیگر به این مجموعه وجود دارد.
انتهای پیام/
در پی حملات رژیم صهیونیستی به جنوبغرب پایتخت، صدای انفجار ناشی از این حملات در نقاط مختلف جنوب تهران شنید.
فرماندار ری از آغاز عملیات کمربندی قلعهنو خبر داد و گفت: این محور تا پایان شهریور زیر بار ترافیک میرود.
همزمان با تأکید بر ممنوعیت دریافت وجه اجباری، اولیای شهرری از فشار برای پرداخت پول گلایه دارند.
بخشدار مرکزی ورامین از اجرای طرح مهتاب و انشعاب برق برای 350 خانوار روستای عبدل اباد این شهرستان خبر داد.
Δ
آفرین بر شما ....