فرمانده سپاه استان تهران از اعزام حدود 15 هزار زائر به مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی خبر داد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، سردار قربان محمد ولیزاده، فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران، در جمع خبرنگاران از آمادگی کامل برای اعزام زائران به مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) خبر داد و اظهار کرد: امسال حدود 15 هزار نفر از اقشار مختلف مردم شهرستانهای استان تهران در قالب کاروانهای سازماندهیشده به مرقد مطهر امام راحل اعزام خواهند شد.
وی با بیان اینکه مراسم ارتحال امام خمینی(ره) یکی از مهمترین مناسبتهای ملی و انقلابی کشور به شمار میرود، افزود: برنامهریزیهای لازم برای انتقال ایمن و منظم زائران انجام شده و تمامی ظرفیتهای سپاه، بسیج و دستگاههای اجرایی برای خدمترسانی به زائران به کار گرفته شده است.
فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران ادامه داد: زائران از شهرستانهای مختلف استان تهران و سایر مناطق در این مراسم معنوی حضور خواهند یافت تا بار دیگر با آرمانهای امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید بیعت کنند.
ولیزاده با اشاره به نقش مردم شهرستانهای استان تهران در صیانت از ارزشهای انقلاب اسلامی، تصریح کرد: مردم این مناطق همواره در صحنههای مختلف انقلاب حضوری پررنگ و اثرگذار داشتهاند و حضور گسترده آنان در مراسم ارتحال امام خمینی(ره) نیز جلوهای از همین وفاداری و پایبندی به آرمانهای انقلاب است.
وی تاکید کرد: برای رفاه زائران، تمهیدات لازم در حوزه حملونقل، اسکان موقت، خدمات فرهنگی و پشتیبانی اعم از برگزاری مسابقه وصیت نامه امام راحل، مسابقه کتابخوانی کتاب خط امین،اجرای کاروان خودرویی،کاروان پیاده روی،کاروان دوچرخه سواری، و همچنین برگزاری غرفه برای کودکان توسط بسیج جامعه زنان و غرفه ای هم برای خدمات پزشکی توسط بسیج جامعه پزشکی و اجرای گرو ه های سرود در طول مسیر و داخل حرم مطهر که توسط معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه پیشبینی شده و تلاش شده است شرایط مناسبی برای حضور عاشقان امام راحل در این مراسم فراهم شود.
فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران در پایان با دعوت از مردم برای مشارکت در این آیین باشکوه خاطرنشان کرد: مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) فرصتی برای بازخوانی اندیشههای بنیانگذار جمهوری اسلامی و تجدید میثاق با مسیر انقلاب اسلامی است و حضور گسترده مردم، پیام وحدت، انسجام و پایبندی ملت ایران به آرمانهای امام و شهدا را به نمایش خواهد گذاشت.
انتهای پیام/
در پی حملات رژیم صهیونیستی به جنوبغرب پایتخت، صدای انفجار ناشی از این حملات در نقاط مختلف جنوب تهران شنید.
فرماندار ری از آغاز عملیات کمربندی قلعهنو خبر داد و گفت: این محور تا پایان شهریور زیر بار ترافیک میرود.
همزمان با تأکید بر ممنوعیت دریافت وجه اجباری، اولیای شهرری از فشار برای پرداخت پول گلایه دارند.
بخشدار مرکزی ورامین از اجرای طرح مهتاب و انشعاب برق برای 350 خانوار روستای عبدل اباد این شهرستان خبر داد.
Δ
آفرین بر شما ....