معاون اقتصادی استاندار ایلام، گفت: احیای سد کنگیر گامی مهم در جهت افزایش درآمد مردم منطقه است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، عباس میرزاد، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام، در جمع خبرنگاران با تأکید بر لزوم رسیدگی فوری و اساسی به مشکلات کشاورزان منطقه سد کنگیر، اظهار کرد: فرسودگی شبکههای آبیاری و عدم بهرهبرداری بهینه از ظرفیتهای این سد باید به سرعت حل شود.
وی این وضعیت را زیانبار برای شهرستان ایوان عنوان کرد و گفت: تمام دستگاههای اجرایی، تعاونیها و کشاورزان برای رفع این معضل و پایان دادن به زیانهای سالیانه هماهنگ و پای کار شوند.
میرزاد با بیان اینکه هدف دولت، ارائه نتایج ملموس به مردم است، گفت: همکاری دستگاهها برای حل این مشکل ضرورت دارد
معاون اقتصادی استاندار ایلام، احیای سد کنگیر را گامی مهم در جهت افزایش درآمد مردم منطقه عنوان کرد و گفت: پیشبینی می شود این اقدام سالانه حدود 1.8 هزار میلیارد تومان به درآمد شهرستان بیافزاید. وی گفت: افزایش درآمد کشاورزان مستقیماً با افزایش تولید، ارتقاء سطح رفاه و بهبود وضعیت اقتصادی شهرستان مرتبط است.
انتهای پیام/180/
استاندار ایلام از افتتاح 46 پروژه حوزه کشاورزی به صورت وبیناری با حضور رئیسجمهور و وزیر جهاد کشاورزی خبر داد.
معاون اجرایی رئیسجمهور در بازدید از پارک علمی فناوری ایلام گفت: پژوهشها باید به حل مسائل مردم منتهی شود.
آیین تشییع پیکر شهید دانیال نوریان از شهدای امنیت کشور در ایلام برگزار شد.
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، بر رفع موانع تردد زائران از مرز مهران تاکید کرد.
Δ
آفرین بر شما ....