مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی از آغاز مانور «مهتاب» و جمعآوری انشعابات غیرمجاز خبر داد.
محمدرضا رمضانی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی در گفتوگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد اظهار داشت: مانور «مهتاب» همزمان با سراسر کشور و با هدف نگهداشت شبکه، صیانت از حقوق مشترکان و توزیع عادلانه انرژی برق در خراسان شمالی آغاز شده است.
وی افزود: این مانور در راستای اجرای طرح مدیریت هوشمند تلفات انرژی برق و با حضور بیش از 10 گروه فنی و عملیاتی در نقاط مختلف استان در حال اجراست.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی با اشاره به اهداف این طرح گفت: ساماندهی انشعابات غیرمجاز، تعویض کنتورهای معیوب، بهبود وضعیت لوازم اندازهگیری و ارتقای بهرهوری شبکه توزیع برق از مهمترین محورهای اجرای مانور مهتاب است.
رمضانی ادامه داد: استفاده غیرمجاز از برق علاوه بر وارد کردن خسارت به شبکه توزیع، موجب تضییع حقوق سایر مشترکان و افزایش تلفات انرژی میشود که مقابله با این موضوع نیازمند همکاری دستگاهها و همراهی مردم است.
وی تصریح کرد: اجرای این طرح نقش مؤثری در کاهش هدررفت انرژی، افزایش پایداری شبکه برق و ارائه خدمات مطلوبتر به مشترکان خواهد داشت.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی خاطرنشان کرد: گروههای عملیاتی تا پایان اجرای مانور، روند شناسایی و جمعآوری انشعابات غیرمجاز را در مناطق مختلف استان ادامه خواهند داد.
انتهای پیام/311
رئیس اداره خیرین دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی بر اهمیت مشارکت مردمی در نظام سلامت تاکید کرد.
رئیسکل دادگستری استان خراسان شمالی از شناسایی و توقیف اموال 47 نفر از خائنین به وطن در استان خبر داد.
خراسان شمالی در سطح کشور در جایگاه دوازدهم قرار دارد و همچنان به سمت کمبارشی در حرکت است.
میدر روابط عمومی آبفای خراسان شمالی از ارائه مشوق های جدید برای کاهش مصرف آب در خراسان شمالی خبر داد.
Δ
آفرین بر شما ....