مدیرعامل آب منطقهای استان کرمان از افزایش محسوس ورودی سدهای استان در پی بارندگیهای اخیر خبر داد و گفت: تمام سدها بهصورت مستمر تحت پایش و رصد قرار دارند.
آفرین بر شما ....