فرمانده انتظامی اهواز از مأمور پلیس این شهرستان اهواز در جریان درگیری با سارقان مسلح خبر داد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سرهنگ کیومرث کشوری اظهار کرد: بامداد امروز 21 بهمن ماه، ماموران انتظامی کلانتری 22 شهرستان حین گشتزنی، یک خودرو پژو بدون پلاک را مشاهده کردند که سرنشینان خودرو به محض مشاهده ماموران اقدام به فرار کردند.
وی افزود: سرنشینان خودرو که سارق مسلح بودند پس از فرار به بلوک سطح خیابان برخورد و بلافاصله اقدام به تیراندازی به سمت ماموران کرکردند ده که در آتش متقابل پلیس، یکی از آنها به هلاکت رسید و یک نفر دستگیر شد و نفر دیگر که مجروح شده بود بلافاصله به بیمارستان منتقل شد.
فرمانده انتظامی شهرستان اهواز تصریح کرد: در این عملیات، استواریکم «حسین سواری» که بر اثر تیراندازی مجروح شده بود علیرغم تلاش تیم پزشکی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
سرهنگ کشوری گفت: از خودرو سارقان مسلح یک قبضه سلاح کلاشینکف به همراه یک تیغه خشاب مربوطه حاوی 13 تیر جنگی، یک عدد قیچی سیمبری، یک جفت دستکش مخصوص برق، یک قبضه قمه و دو تیغه چاقو کشف شد.
انتهای پیام
رئیس اداره بیابان منابع طبیعی خوزستان گفت:130 هزار هکتار جنگل دستکاشت در استان وجود دارد.
مدیرکل بنادر خوزستان گفت: از تداوم فعالیتهای بندری و حفظ جریان تأمین کالاهای اساسی کشور، خبر داد.
سرپرست راهداری خوزستان از برنامهریزی برای تأمین ناوگان اتوبوسی مراسم تشییع رهبر شهید و اربعین حسینی خبر داد.
بهبهان با پیشینه 10 هزار ساله، از تپههای تاریخی ارجان تا تنگهای طبیعی و دریاچه مصنوعی خارستان، در جنوب است.
Δ
آفرین بر شما ....