معاون مهندسی ادارهکل بنادر و ریانوردی هرمزگان از اجرای فاز دوم طرح عظیم بازسازی انبارهای لجستیکی خبرداد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، حمید کمالی، معاون مهندسی و عمران ادارهکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان، امروز چهارشنبه با اشاره به ضرورت بازسازی زیرساختهای لجستیکی بندر شهید رجایی اظهار داشت: با توجه به گذشت نزدیک به نیم قرن از احداث انبارهای کالایی و ترانزیتی در این مجتمع بندری و نقش حیاتی آنها در زنجیره تأمین و توزیع کالای کشور، طرح بهسازی و افزایش عمر مفید این سازهها در دستور کار قرار گرفت.
وی با بیان اینکه در مرحله نخست این طرح، 7 سوله انبار به مساحت تقریبی 70 هزار مترمربع بهطور کامل بازسازی شد، افزود: فاز دوم پروژه با هدف ارتقای سطح خدماترسانی به صاحبان کالا، شامل تعمیرات اساسی 10 انبار ترانزیتی و کالایی به مساحت 100 هزار مترمربع است که از اواخر خردادماه سال گذشته کلید خورده و اکنون در آستانه تکمیل قرار دارد.
معاون مهندسی و عمران بنادر هرمزگان، جزئیات اقدامات فنی انجامشده را شامل تخریب و جمعآوری سقفهای فرسوده، سندبلاست و رنگآمیزی سهلایه سازههای فلزی، تعویض کامل لوورها و ورقهای پیرامونی، اصلاح و رنگآمیزی دربهای اصلی، اجرای خطوط انتقال آتشنشانی و آمادهسازی سکوهای بارانداز پیرامونی عنوان کرد.
کمالی همچنین به بازسازی کامل نمای ساختمانهای اداری، اجرای پنجرههای دوجداره ترمالبریک، نرمهکشی و سرامیککاری نماهای داخلی و بیرونی و تأمین و نصب سقفهای ساندویچپنل بهعنوان بخشی از اقدامات استانداردسازی این انبارها اشاره کرد و یادآور شد: این طرح ملی با اعتبار 1000 میلیارد تومان و در یک بازه زمانی 36 ماهه برنامهریزی شده است.
انتهای پیام/864
نخستین آشپزخانه از 125 آشپزخانه پویش اطعام و احسان حسینی با حضور نماینده ولیفقیه در هرمزگان افتتاح شد.
نماینده ولیفقیه در هرمزگان مبلغان دینی را مسئول اقامه فرهنگ عاشورا و پرچمداران جهاد تبیین دانست.
معاون آموزشی وزارت علوم از طراحی جایزه مسیر میناب و اجرای طرح بورسیه ویژه خبر داد.
کارشناس هواشناسی هرمزگان از صدور هشدار سطح زرد دریایی خبر داد.
Δ
آفرین بر شما ....