نماینده مردم اهواز، گفت: شرکت کربن بلک سالهاست در زمره واحدهای آلاینده است و باید از منطقه مسکونی جابجا شود.
محمد امیر، نماینده مردم اهواز، باوی ، کارون و حمیدیه در گفتوگو با خبرنگار تسنیم در اهواز اظهار داشت: شرکت کربن بلک اهواز سالهاست در زمره واحدهای آلاینده قرار دارد.
وی افزود: هرچند این شرکت آلاینده وعده نصب فیلترها مطرح کرده، اما این اقدام بهتنهایی کافی نیست.
امیر با اشاره به ضرروت جابجایی این واحد آلاینده گفت: اصل ماجرا، یعنی جداسازی این واحد از بافت مسکونی، همچنان بلاتکلیف مانده است تعهدات داده شده برای جابهجایی یا ایجاد حریم ایمن باید از حالت وعده خارج و به اقدام عملی تبدیل شود.
به گزارش تسنیم، شرکت کربن بلک اهواز یک واحد صنعتی و تولیدی کننده دوده است که در دل شهر اهواز قرار دارد. قرار گرفتن این واحد صنعتی در مجاورت مستقیم مناطق مسکونی، سالهاست سلامت مردم اهواز را نشانه گرفته است. ساکنان اطراف این کارخانه عملاً هر روز در معرض تهدید عوارض این شرکت قرار دارند.
انتهای پیام/
رئیس اداره بیابان منابع طبیعی خوزستان گفت:130 هزار هکتار جنگل دستکاشت در استان وجود دارد.
مدیرکل بنادر خوزستان گفت: از تداوم فعالیتهای بندری و حفظ جریان تأمین کالاهای اساسی کشور، خبر داد.
سرپرست راهداری خوزستان از برنامهریزی برای تأمین ناوگان اتوبوسی مراسم تشییع رهبر شهید و اربعین حسینی خبر داد.
بهبهان با پیشینه 10 هزار ساله، از تپههای تاریخی ارجان تا تنگهای طبیعی و دریاچه مصنوعی خارستان، در جنوب است.
Δ
آفرین بر شما ....