نماینده مردم شادگان در مجلس، از مصوبه کمیسیون اجتماعی برای بیمه کردن کلیه کارگران ساختمانی بدون بیمه خبر داد.
هاشم خنفری، نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، درباره کارگران ساختمانی فاقد بیمه اظهار داشت:کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی جلساتی در خصوص اصلاح موادی از قانون تأمین اجتماعی تشکیل داد.
این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی افزود: در این نشست مقرر شد که پرداخت حق بیمه سهم کارفرمایی (سازمان تأمین اجتماعی) کارگران ساختمان تا 15 درصد (حق بیمه موضوع ماده 28 قانون تأمین اجتماعی) بر مبنای دستمزد مقطوع موضوع ماده 35 قانون تأمین اجتماعی، از محل مجموع عوارض صدور پروانه ساختمانی انجام شود.
خنفری ادامه داد: همچنین مابقی حق بیمه توسط بیمهشدگان مشمول، متناسب با تأمین منابع سهم کارفرمایی، با این شرط که از زمان تصویب این قانون ظرف 6 ماه تمام کارگران ساختمانی در نوبت بیمه شوند، پرداخت میشود.
نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: این مصوبه کمیسیون، خبر خوش برای بیمه نمودن کلیه کارگران ساختمانی بدون بیمه و در نوبت میباشد.
انتهای پیام/
رئیس اداره بیابان منابع طبیعی خوزستان گفت:130 هزار هکتار جنگل دستکاشت در استان وجود دارد.
مدیرکل بنادر خوزستان گفت: از تداوم فعالیتهای بندری و حفظ جریان تأمین کالاهای اساسی کشور، خبر داد.
سرپرست راهداری خوزستان از برنامهریزی برای تأمین ناوگان اتوبوسی مراسم تشییع رهبر شهید و اربعین حسینی خبر داد.
بهبهان با پیشینه 10 هزار ساله، از تپههای تاریخی ارجان تا تنگهای طبیعی و دریاچه مصنوعی خارستان، در جنوب است.
Δ
آفرین بر شما ....