فرمانده انتظامی چرام از دستگیری 5 نفر از عاملان اغتشاشات اخیر در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، حجتالله خلیلی، فرمانده انتظامی شهرستان چرام در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی انتظامی با همکاری سپاه پاسداران شهر چرام، 2 نفر از عوامل اصلی حادثه آتش سوزی در پایگاه بسیج شهید طاهری را که با تلاش ماموران آتش نشانی مهار شده بود، شناسایی و دستگیر کردند.
وی عنوان کرد: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی 3 نفر دیگر را که در فضای مجازی با اعلام فراخوان به اغتشاش، تحریک افکار عمومی، ترغیب به تجمع و تشویش اذهان عمومی کرده بودند را نیز دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان چرام خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای ادامه مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.
انتهای پیام/
معاون شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد از امحای 233 دستگاه ماینر غیرمجاز در استان خبر داد.
مسئول نمایندگی ولیفقیه در سپاه فتح، شهید سلامی را الگویی از ولایتمداری، اخلاص و خدمت خالصانه به مردم دانست.
فرماندار کهگیلویه در دوشنبههای مردمی به مطالبات مردم در حوزههای اشتغال، تسهیلات و مسکن ملی رسیدگی کرد.
همزمانی شلیک موشکهای ایران با فریادهای مردم در نودونهمین شب، خیابان جمهوری یاسوج را صحنه شادی کرد.
Δ
آفرین بر شما ....