دادستان مرکز استان خوزستان از صدور کیفرخواست دو مدیر شهری این استان به اتهام ارتشاء، اختلاس و پولشویی خبر داد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، امیر خلفیان، دادستان مرکز استان خوزستان با اعلام این خبر گفت: دادسرای مرکز استان در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی و صیانت از بیتالمال، کیفرخواست دو مدیر شهری را صادر کرد.
وی افزود: پس از بررسی دقیق پروندهها و انجام کارشناسیهای لازم، اتهامات این دو مدیر شهری شامل ارتشاء، تحصیل مال از طریق نامشروع، پولشویی، رشوه و اختلاس می باشد و جرائم انتسابی به آنان به اثبات رسیده است.
دادستان مرکز استان خوزستان در ادامه خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی در مسیر صیانت از اموال عمومی و برخورد با مفسدان اقتصادی، بدون هیچگونه اغماضی با متخلفان در هر سطحی برخورد خواهد کرد.
انتهای پیام/
امام جمعه اهواز گفت: امروز هرگونه عقبنشینی در برابر جبهه آمریکایی-صهیونیستی ممنوع است.
دادستان مسجد سلیمان گفت: در پی آتشسوزی مرکز توانبخشی معلولان ذهنی، بررسی ابعاد حادثه در دستور کار قرار گرفت.
کارگردان فیلم “اسفند” در کارگاه «صد راه» گفت: برای توسعه استعدادهای هنری باید تمرکززدایی فرهنگی شود.
فرمانده اسبق سپاه گفت: سپهبد رشید سهمی بس قابل توجه در شکلگیری توان موشکی و نظامی کشور بر جای نهاده است.
Δ
آفرین بر شما ....