معاون فرماندار بهارستان از معرفی چهار نانوایی متخلف به اداره تعزیرات حکومتی این شهرستان خبر داد.
شهرام فارغی، معاون برنامهریزی و توسعه فرمانداری بهارستان در گفتوگو با خبرنگار تسنیم، با اشاره به برخورد قاطع با متخلفان، اظهار کرد: در گشت مشترکی که صبح امروز و همزمان با آغاز فعالیت نانواییها با حضور اعضای کارگروه آرد و نان انجام شد، چهار واحد نانوایی متخلف شناسایی شدند. این واحدها به دلیل تخلفات بهداشتی، گرانفروشی و کمفروشی برای طی مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی معرفی شدهاند.
وی با تأکید بر اینکه کارگروه تنظیم بازار با هدف صیانت از حقوق شهروندان بهطور مستمر وضعیت نانواییها را رصد میکند، افزود: با نانوایان متخلف بدون هیچگونه اغماضی برخورد خواهد شد. در همین راستا، اقداماتی مانند کاهش سهمیه آرد و پلمب واحدهای متخلف در دستور کار قرار گرفته است.
فارغی تصریح کرد: برنامهریزی برای افزایش تعداد گشتهای نظارتی و بهرهگیری از ظرفیت گزارشهای مردمی، از مهمترین رویکردهای این کارگروه در سال جاری است.
معاون فرمانداری بهارستان در پایان خاطرنشان کرد: از شهروندان تقاضا داریم تا بهعنوان ناظران فعال در این حوزه عمل کنند. افراد میتوانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق شماره 124 گزارش دهند تا نظارت عمومی تقویت شده و خدمات نانواییها در شهرستان بهبود یابد.
انتهای پیام/
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان تهران از افزایش 500 مگا وات برق طی هفته گذشته خبر داد.
رئیس اتاق اصناف ورامین از ممنوعیت عرضه طلای دستدوم بدون مجوز خبر داد و بر تشدید نظارتها تأکید کرد.
عاشورا مکتبی است که با ایثار امام حسین(ع) و روشنگری امام سجاد(ع)، حق را احیا و جامعه را به توحید بازگرداند.
مسئولان قضایی ورامین در بازدید از یک واحد دانشبنیان تولید کاتالیست، وضعیت 100 نیروی تعدیلشده را بررسی کردند.
Δ
آفرین بر شما ....