رئیس دانشگاه علوم کشاورزی خوزستان گفت:گواهی صلاحیت انجام فعالیتهای پژوهشی از سوی وزارت علوم صادرشد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، دکتر جمال فیاضی، رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان اعلام کرد: با پیگیریهای مستمر و در راستای ارتقای جایگاه پژوهشی دانشگاه در سطح ملی، گواهی صلاحیت انجام فعالیتهای پژوهشی برای مشارکت در طرحهای کلان کشور از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای دانشگاه صادر شد.
این گواهی که پس از ارزیابی توانمندیهای علمی و زیرساختی توسط دفتر سیاستگذاری و برنامهریزی امور پژوهشی وزارت علوم صادر شده است، به دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان اجازه میدهد تا به عنوان یکی از مراکز ذیصلاح، در طراحی و اجرای پروژههای راهبردی و کلان ملی مشارکت فعال داشته باشد.
رئیس دانشگاه افزود: این موفقیت گام مهمی در جهت تقویت ارتباط دانشگاه با صنعت و جامعه و همچنین ایفای نقش مؤثرتر در حل چالشهای اساسی کشور محسوب میشود.
فیاضی تأکید کرد: این اعتبار علمی که حاصل توانمندی اعضای هیئت علمی و ظرفیتهای پژوهشی دانشگاه است، مسیر حضور در پروژههای بزرگ تحقیقاتی کشور را هموارتر کرده و صلاحیت دانشگاه برای انجام فعالیتهای پژوهشی در سطح کلان ملی را به رسمیت میشناسد.
انتهای پیام/
رئیس اداره بیابان منابع طبیعی خوزستان گفت:130 هزار هکتار جنگل دستکاشت در استان وجود دارد.
مدیرکل بنادر خوزستان گفت: از تداوم فعالیتهای بندری و حفظ جریان تأمین کالاهای اساسی کشور، خبر داد.
سرپرست راهداری خوزستان از برنامهریزی برای تأمین ناوگان اتوبوسی مراسم تشییع رهبر شهید و اربعین حسینی خبر داد.
بهبهان با پیشینه 10 هزار ساله، از تپههای تاریخی ارجان تا تنگهای طبیعی و دریاچه مصنوعی خارستان، در جنوب است.
Δ
آفرین بر شما ....