با حکم مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان محمود ارجمند به عنوان دبیرستاد اجرایی و هماهنگی برنامههای غدیر معرفی شد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، حجتالاسلام والمسلمین غلامعلی کاظمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان، در این نشست که با حضور کارشناسان مربوطه تشکیل شد، با تبریک فرارسیدن بزرگترین عید مسلمانان، غدیر را جلوهگاه امامت و ولایت و حقیقتی ماندگار در تاریخ اسلام توصیف کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت اخلاص در تمامی امور تأکید کرد و آن را رویه اصلی در انجام کارها دانست و گفت: اخلاص موجب برکت و رونق فعالیتها میشود و در طول تاریخ نیز همین ویژگی، مایه ماندگاری بسیاری از کارهای فرهنگی و اثرگذار بوده است.
در حکم مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان خطاب به دبیر جدید ستاد غدیر استان، بر اتخاذ رویکردی جامع و نگاهی فراتر از مرکز با تکیه بر ظرفیتهای مردمپایه برای برگزاری هرچه باشکوهتر این آیین بزرگ تأکید شده است.
انتهای پیام/864
نخستین آشپزخانه از 125 آشپزخانه پویش اطعام و احسان حسینی با حضور نماینده ولیفقیه در هرمزگان افتتاح شد.
نماینده ولیفقیه در هرمزگان مبلغان دینی را مسئول اقامه فرهنگ عاشورا و پرچمداران جهاد تبیین دانست.
معاون آموزشی وزارت علوم از طراحی جایزه مسیر میناب و اجرای طرح بورسیه ویژه خبر داد.
کارشناس هواشناسی هرمزگان از صدور هشدار سطح زرد دریایی خبر داد.
Δ
آفرین بر شما ....