دادستان رودبار جنوب از متلاشی شدن یک باند سازمانیافته خرید و فروش سلاح گرم در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حامد محمدی، دادستان عمومی و انقلاب رودبار جنوب از متلاشی شدن یک باند سازمانیافته خرید و فروش سلاح گرم در این شهرستان خبر داد و گفت: در جریان یک عملیات هدفمند، سه نفر از اعضای اصلی این باند که در زمینه تهیه و توزیع سلاح فعالیت میکردند، شناسایی و بازداشت شدند.
دادستان عمومی و انقلاب رودبار جنوب افزود: در این عملیات همچنین سه قبضه سلاح کشف و ضبط شد و اقدامات قضایی لازم در رابطه با متهمان در دستور کار قرار گرفت.
محمدی با تأکید بر برخورد قاطع دستگاه قضایی با عوامل ناامنکننده جامعه بیان کرد: این عملیات نشاندهنده عزم جدی دستگاه قضا و نیروهای انتظامی و امنیتی در مقابله با هرگونه فعالیت مخل امنیت عمومی و باندهای سازمانیافته است.
وی تصریح کرد: روند رسیدگی قضایی به پرونده این افراد آغاز شده و پیگیریها برای شناسایی و دستگیری دیگر همدستان احتمالی این باند ادامه دارد.
انتهای پیام/511/
دادستان کرمان گفت: مقابله جدی با قاچاق سوخت و جرایم خشن از جمله تیراندازی با سلاح، در عنبرآباد پیگیری میشود.
استاندار کرمان با اشاره به آلودگی هوای روز گذشته کرمان گفت: تعطیلی ادارات در میانه روز به صلاح نبود.
درمیان همه صحنههای باشکوه سوگواره ملی تعزیه دهزیار کودکانی هستند که پشت صحنه حضور دارند و کمتر دیده میشوند.
حجتالاسلام ماندگاری گفت: رمز اقتدار جمهوری اسلامی و شکست استکبار جهانی در وحدت مردم و رهبری نهفته است.
Δ
آفرین بر شما ....