امام جمعه گناباد گفت: انتخاب آیت الله سید مجتبی خامنه ای باعث ایجاد امید و شادی در دل مردم شده است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از گناباد، حجتالاسلام حسن صادقینسب، شب گذشته در جمع مردم ولایتمدار گناباد که در آیین تجدید بیعت با امام امت گرد هم آمده بودند، ضمن تقدیر از تصمیم مجلس خبرگان رهبری، این انتخاب را شایسته و بهجا توصیف کرد.
امام جمعه گناباد با اشاره به نقش مجلس خبرگان در تعیین رهبری، خاطرنشان کرد: مجلس خبرگان با این انتخاب بهجا و شایسته، دلهای داغدار امت اسلامی را شاد و دشمنان را ناامید کرد.
وی ضمن تشکر از همه دستاندرکاران، از رئیس جمهور، نمایندگان مجلس خبرگان، روسای قوا، نیروهای مسلح، مجمع تشخیص مصلحت نظام، حوزههای علمیه و تمامی اقشار مردم که با رهبری حضرت آیتالله سید مجتبی خامنهای همدلی و همراهی کردند، قدردانی به عمل آورد.
صادقینسب در بخش دیگری از سخنان خود با تبیین جایگاه نظام شایستهسالاری در جمهوری اسلامی ایران گفت: در قانون آمده است که فقها و مجتهدین عادل منتخب مردم باید با دقت و احتیاط کامل، از میان علما و فقها شایستهترین فرد را که دارای ویژگیهایی چون اجتهاد، عدالت، سادهزیستی، شجاعت در پاسداری از اسلام و مسلمین، مدیریت قوی، مقبولیت عامه و دلسوزی برای امت باشد، معرفی کنند.
خطیب جمعه گناباد با اشاره به تحقق این فرآیند افزود: در همین راستا حضرت آیتالله سید مجتبی خامنهای به عنوان ولی امر مسلمین انتخاب شدند و به عنوان سومین رهبر جمهوری اسلامی ایران تعیین شدند.
وی در پایان با تأکید بر حمایت قاطع مردم از رهبر جدید انقلاب تصریح کرد: ما مردم گناباد، همراه با عموم مردم کشور، ضمن استقبال از این بزرگوار، مراتب بیعت خود را با امام خامنهای اعلام میداریم و با خداوند بزرگ و شهدا و امام راحل پیمان میبندیم که تا آخرین قطره خون، گوش به فرمان خامنهای ثانی باشیم و از پای ننشینیم.
انتهای پیام/282
مرحله داوری سومین جشنواره ملی « نگارگری و طراحی سنتی آیات» با بررسی 230 اثر هنری در مشهد به پایان رسید.
مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی از محکومیت واحد مرغداری به دلیل گرانفروشی مرغ زنده در تربت حیدریه خبر داد.
مراسم ارتحال امام خمینی(ره) به سبک ایام محرم در شهرستان گناباد در 37 سال اخبر برگزار شده است.
نماینده مردم گناباد و بجستان گفت: تراکم پرونده ها در کمیته ماده 23 مانع تغییر درجه جاده گناباد به بجستان است.
Δ
آفرین بر شما ....